2011. október 14., péntek

(ÉJSZAKA)

Egyszer megfagytak a térdeim,

a határ felé,

a fagyott éjszakában.


Másszor kintrekedtek

a lábaim,

a fagyott éjszakában,


nem tudtam

utánajárni,

a fagyott éjszakában,


rámpirított

egy korcsmáros,

a fagyott éjszakában,


hogy most minek

jöttem én be,

a fagyott éjszakában,


a vécében

meghúzódtam,

a fagyott éjszakában,


magamra zár-

tam az ajtót,

a fagyott éjszakában,


neszt se tőlem,

nem halottak,

(a fagyott éjszakában,)


rámzárták a vécéajtót,

szintén zenész

éjszakában,


elkábultam

a tíz foktól,

csak mínuszban,

és mamuszban,

havazott is,

felködlött a hajnali ég,

hányingeres

válasza...


(Térzenét

akartam látni,

böfögő

vonat helyett,)

bundám is volt,

mint a kovács

Istenének,

(Nárittyenben)

hazavágytam...


A fagyott éjszakában.


2011.10.15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése